Hemma

Konichiwa! :) I`m back in town eller in the village kanske låter bättre.Kos var härligt jätte kul.Maten var jätte god men den blev en aning tung ätande mot slutet.Jag simmade inte i havet :'( På grund av hälso skäl :( har hostat jätte mycket och tror jag hade feber en kväll,(nej jag kan garantera det är inte svininfluensan!) simmade i poolen i alla fall.
På vår havstur såg vi delfiner och jag blev förstås sjösjuk, som alltid när jag skall vistas,på båtar!
Kvällarna var det håll i gång men inte alla.Dansat,alkohol och mingel eller ja pratat med olika typer.
Bilderna kommer senare ikväll nu är jag trött tror jag skall se några avsnit av Bleach.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ så saknar jag allihopa redan! Bara hede att få koma ti ert rum å knack på dörren å fråg om ni kommer med och eta. Vi syns snart <3

2009-08-15 @ 15:06:09
URL: http://livetenligtlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0