September

Nu är det höst och det är så mysigt! :D
Jag är på bra humör idag och jag har ingen aning varför? :) Kanske för att vi igår inledde september månad som är min favorit månad! :)
Dagarna bara flyger iväg, vi hade ju just 1 augusti :)
En annan sak som kan vara orsaken var att jag tränade innan skolan idag så jag fick en ledig kväll till att slöa i soffan ♥
 
Lägenheten är städat och jag har kommit en bra bit framåt med slutarbetet i marknadsföring, jobbigaste delarna är ju kvar ännu men uppgiften skall inlämnas i november så det finns tid.
 
Imorgon blir det marknadsföring hela dagen i skolan och jag har sovmorgon men jag skall upp tidigt och börja dagen på bästa sätt om vädret tillåter. ;)
Sen på onsdag är jag ledig eller ja jag har två saker inbokat och på kvällen skall det tränas :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0