Söndag 050513

Vilken dag jag har haft idag! :) Började dagen med en halvtimmes sovmorgon och sen på eftermiddagen kom min kusin hit på besökt och så klippte jag honnom.
Blev jobbet sen tre timmar på kvällen och ni kanske tycker tre timmar inte är något att hurra för men om man inte har bil och bor nära jobbet går det riktigt bra!
 
När jag väl kommer hem var det bara att börja med ett skolarbete och det var jobbigt fick börja räkna matte och procent räkning och det har jag inte räknat sen gymnasiet. Nå tror jag fick fixat det skall bara ha en person att se igenom det å så är det klart till tisdag!
 
Imorgon blir en stressig dag, får skippa piloxing passet som jag hade tänkt gå på men gymträningen ger jag inte upp! :P Blir även skola först och så kommer föräldrarna på besök och en person till högst antagligen :D Skall hinna hälsa på mormor och vem vet vem annan man skall hinna hälsa på om jag hinner! :/
 
Tidsbrist leder till stress och för mycket stress leder till för lite sömn och i värsta fall migrän så nej jag hinner vad jag hinner och så är det bra! :D
 
Vilodag från träningen har jag också haft idag!
 
En bra söndag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0