Onsdag kväll

Har haft en riktigt bra dag idag! :D Hade Maria på besök och alltid lika roligt när hon kommer på besök :) Annars har jag sprungit runt överallt och kännt att jag för tillfället har för mycket saker som måste göras innan maj månad är slut! :/
 
Denna kväll blir hemma kväll för mig själv! Varför är jag ensam hemma då när det är ledig dag imorgon???
Hah, ledig dag när det är en röd dag, vad är det för något? Jag skall vara i jobbet imorgon och det gör jag mer än gärna för det kommer in pengar på kontot och jag vet inte varför jag skulle vilja ut ikväll? Ingen av mina vänner är i Jeppis ikväll heller.
Nåja på fredag skall jag ju träffa två kaverina olika klockslag och på lördag får jag träffa fina Simone igen! :D
 
Nåja inte länge innan jag har sommarlov från skolan, tre veckor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0