Semester

Underbara söndag som har gått i jobbets tecken och 9km baklöpning, puuuh härligt :D
 
Jag hade tänkt börja tvätta kläder men insåg att jag inte har något tvättmedel mm. så då fick jag lite panik för hur skall jag hinna för imorgon har jag ju en massa saker jag måste göra, men.....
.....det slog mig jag har ju semester från praktiken och jag fick semester från jobbet idag i hela fyra veckor framåt!!!
Alltså jag har inget inplanerat imorgon förutom gymmet på morgonen!!!!
Jag hinner ju göra en massa saker imorgon! :D
 
Så här är listan jag kom på för 5min på vad jag skall göra imorgon:
 
1. fylla på gymkortet
 
2. Träna på gymmet (kunde man ju räkna ut när jag ändå skulle fylla på kortet!)
 
3. tvätta kläder
 
4. fixa förlovningspresent (det har ju bara tagit mig snart nästan ett år att fixa det!? Fy skäms på mig!)
 
5. Fixa doppresent!
 
6. Fixa balkongen!
 
7. Mathandla
 
Listan kan göras hur lång som helst men jag vill få fixat så mycket som möjligt imorgon så jag inte behöver stressa senare i veckan! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0