Roligaste dagen på länge

Oj vad härligt att bara få sätta sig ner med en kaffe i lugn och ro en stund, innan jag skall iväg igen!
Jeppisdagarna är i full gång och sportdagens proram var riktigt bra!
 
Jag var också upp på scenen idag och visade upp Piloxing med några härliga typer! :D Piloxing skall ni testa gott folk! :D (har tyvärr inga bilder!) :(
Sen var det ju även andra uppvisningar och bra feelis var det vid skolparken! Ni missade verkligen något om ni inte var där!
Blev en Cappuccino vid Kalles och där gör dom min favorit Cappuccino den är så bäst! :D
 
Blev att gå runt på mattorget med mamma och pappa. Köpte 5 tvålar tillsammans med mamma och två blev mina :)
 

 
Sen åt jag så gudomligt god crepes med nutella och pistagenötter, tummen upp! :D 
Nu iväg till gymmet för att träna lite Bodyattack! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0