Vilken helg

 
Mitt sportlov började med en ca. 11 timmars sömn, jag är så värd det! Sämre väder kan man inte önska sig heller :D
 
Nåja har haft en intensiv helg med massa roligheter :D T.ex.
 
Fredag blev att åka till Kokkola med Malin hem till Marias för liknande examens fest. Var rätt så mycket folk där på kvällen å sen for vi gående in till centrum för utgång :D
 
 
8år eller mera sak samma vi är fortfarande vänner :D På lördag shoppade vi i Kokkola.
 
 
På lördag kväll blev det att fira Johanna som fyllde år och utgång i Jeppis då och roligt hade vi.
 
Söndag sov jag länge och sen blev det jobb på kvällen och sen avslutade jag helgen med en 5km powerwalk.
 
En bra helg med andra ord :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0