Migrän

Blev en lite kortare arbetsdag idag! Fick migrän där en 14tiden :( Usch säger jag bara, har inte tid med det så ingen backlöpning idag och jag som såg så fram emot det! :(
 
Nu funderar jag ju såklart på vad som gjorde att jag helt plötsligt fick migrän efter att inte ha haft det på en bra tid nu!
 
Orsak ett: För mycket stress och oroande.
 
För lite träning: Ja jag är ju van att träna mera än vad jag gjort dom här veckorna och det påminner mig en av
                         orsakerna till varför jag började satsa så mycket på träningen. För att må bra och hålla migränen
                         borta!
 
Tog mig två timmarar att skriva detta! Då vet ni hur trött jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0