Ihana Perjantai <3

Ursäkta den dåliga uppdateingen men jag har haft lite datorfritime, vilket behövdes.
Idag har en tung sten fallit av mina axlar eller det känns så lite. :D
Jag har haft klipp prov idag och nu är det bara två stora skoluppgifter kvar att  göra som jag har kvar ifall det inte hinner komma några fler innan sommarlov!
 
Har även fått höra en massa glada nyheter idag och jag är så förväntansfull :D Guuud vad det kommer bli ett härligt år av resten av 2013! Det känns som att lyckan vänder mot mig nu och det är jag värd!
 
Firar detta med hör och häpna!!! En gymfri fredag!!!!??? Minns inte när detta skulle ha hänt senast men rätt så skönt! Skall jag vara ärlig så är det mest för att jag inte hinner idag, sov nämligen förra natten hemma hos föräldrarna och så åkte jag på förmiddagen till min praktikplats och utförde klipprovet efter det blev det hem igen och sen mat handla och klockan var 19.30 innan jag var hemma och då orkade jag bara inte gå till gymmet mera!
 
Min älskade mamma fyller år idag så hon jag och pappa var ut och äta för att fira henne också, gott men sallad för mig som vanligt!
Nu väntar, disken och lite städning innan läggdags och imorgon blir det jobb!
 
 
Jag och Prinssen igår ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0