Tisdag = vilodag!

Fy vilken dag och natt jag hade igår!!!! Fick migrän igår när jag gick en stund på stan så det var bara att vända hem och stupa direkt i säng kl.17.00. sov till 19.15. vänta tills Salkkarit började den gick jag å sova igen med smärtande huvud kl. 20.05.
 
Sen har jag tappat räkningen på hur många gånger jag har vaknat inatt och spytt och mått så dåligt så jag funderade ett bra tag på att ringa till sjukhustet. Har aldrig varit med om något liknande när det kommer till migrän!
 
Ända orsaken jag kan komma på är sömnbrist och banan som kan ha orsakat detta för jag har inte ätit banan på över ett år och hade ett svagt minne av att jag fick migrän senast jag åt det också. Men blev så snål så jag åt en och ja så hade jag migrän igen!
 
Så banan och mögelost är big no no för mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0