Tisdag kväll

Denna dag har inte varit min dag, det började med att jag försov mig! Jag vaknade 9.15 och jag brukar åka till skolan 9.30. men lyckades fixa mig och hinna ta mat med och lägenhetsnyckeln kom jag ihåg liksom cyckel nyckeln, telefonen lämnade hemma, vilket resulterade i ett x antal missade samtal och meddelanden :P
 
Jag lämnade in en lista till jobbet över hur mina dagar kommer se ut i december månad och när jag kan och inte kan jobba. Har insett att jag kommer ha fullt upp i december månad men en mini semester skalljag hinna med och jag hoppas så attdet blir av :D
 
Dagens träningsschema följdes men jag kände att jag inte gav allt, suck :( Orkar så mycket mera men ibland går det sämre och ibland har man flyt å på.
 
Nu dricker jag glögg och äser en bok av en av mina favorit författare och bloggerskan Sofi Fahrman, läser som bäst hennes tredje bok av hennes böcker om bloggerskan Elsa Gustavsson. Rekomenderar varmt till alla tjejer som gillar mode och att blogga, resa och mycket mera.
 
Om ni undrar vad som har hänt med min tumme så kan jag berätta att jag lyckades bränna mig igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0