Tisdag 070212 Konstiga drömmar

 Jag drömde inatt den bästa men sorligaste dröm jag drömt och det sista jag minns av den drömmen var att en viktig person i drömmen (har ingen aning vem det var men han stod mig tydligen riktigt nära!) sa åt mig :

"Jag vill inte att du gråter när jag är borta och jag vill inte att du glömmer mig, för så länge du minns mig så finns jag alltid där bredvid dig och när du vaknar från denna dröm så kommer du minnas bara hälften av det jag säger nu den andra hälften kommer du minnas en annan gång och som ledtråd säger jag den tredje staden i dit liv"och...

Så mer minns jag inte precis som personen sa att skulle hända!!!???   Konstig dröm och vadå tredje staden i ditt liv???

Nä nu skall jag städa! Ha en bra tisdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0