Måndag morgon 171212

Godmorgon :D
 
Nu har vi måndag här igen och en ny vecka med nya möjligheter och utmaningar :D Två skoldagar  kvar och jag får jullov :D Ja jullov och jullov, från skolan ja men inte från jobbet och praktiken, är ju fast hela julhelgen så jag jobbar två dagar före julafton och julafton är jag ledig men jobbar juldan och julannandan! :P
 
Hur skall jag fira jul iår då? Ja högst antagligen den 20 December med julmat, glögg, julstjärnor, film, julmusik, pepparkakor, klä granen hemma hos föräldrarna (om jag orkar klä en gran en gång till i år återstår ju att se) mm. 
Hälsa på farmor är ett måste nu när jag åker till Purmo denna vecka på torsdagkväll. Kanske ett besök till  bybutiken som finns där bara för att det hör till :)
 
Ut på promenad och andas in den lantliga friska luften skall jag väl hinna med också kan ju inte sitta still hela tiden när jag är där.
 
Sen får jag ju  leka och gosa med Prins och Prinsessan, har saknat dom små  busarna! ♥
 
På själva julafton vet jag inte riktigt vad jag skall göra ännu men tror nog det blir lite eget julfirande här i Jeppis för mig själv men som sagt vet inte ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0