Söndag 120812

Godmorgon kära läsare! :D
 
Dom flesta sover väl ännu och en del mår kanske inte så bra idag. Själv mår jag jätte bra och skall snart iväg till jobbet sista arbetsdagen för denna vecka. Imorgon börjar skolan och jag tycker det skall bli roligt och jag hoppas detta år går lika fort som förra året. :D
 
Annars jag känner bara att jag vill ut och resa men vart???? Har inte tid att åka utomlands och i sånna fall måste jag vänta till september pga. av jobb och skola.
 
En helg måste jag hinna till Vaasa (har ju en massa vänner som flyttar dit nu) :D
 
En helg måste jag hinna till Jyväskylä :D
 
Lappeenranta måste även besökas :D
 
Tampere :D
 
Helsingfors och älskade Vantaa
 
Sen ja hur ska det bli med den där Stockholmsresan????? Återstår att se :P
 
Hinner ju inte allt detta i September men en ledig helg varje månad fram till jul???? Ja tack! :D
 
Ja men det var dagens fundering, ha en bra söndag kära läsare! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Maddee

Böri it vi på tisda? :)

2012-08-12 @ 10:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0