Stressigt liv

Dålig uppdatering, I know suck. Har hänt så mycke så jag vet inte vad jag skall börja :/ Igår jobbade jag ju 8 timmar sen sov jag en och sen på kvällen kom Eva, Malin och Maria hit och vi pratade och planerade nästa veckas fredags road trip eller vad vi skall kalla det :P Sen ännu senare på kvällen blev det utgång för mig och Eva.

Idag steg jag upp 8.00 och befann mig på jobbet 8.30. efter jobbet for jag hem glad över att ha en 7 timmars arbetsdag över. Hinner in inanför dörren så säger Eva sätt på dig något festligt inte för fin, inte för party men inte för vanligt för vi skall till Kokkola å äta!

Sagt och gjort hittade jag något inne i min lilla mini walk in closet och vi for till Kokkola, träffade lite folk där också men det blev mat vid Rosso och det tycker jag jag var värd, rostbiffs sallad och sen efterrätt(stavning?).

Nu film och sen imorgon jobb från 8.00-11.00. träffa Maria efter det och fixa lite ersättningsbrev för våran tågresa till Parikkala för några vekor sen som blev ca. 2timmar försenad.

Efter det blir det att bege mig tll Purmo på snabb visit och sen blir det Seinäjoki Måndag-Torsdag.

Uppdaterar nog under min vistelse där.

          

          


             


           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0