Fredag kväll

Idag är det min favorit dag men jag tar det lungt, heh heh, Nä men jag sparar mig tills imorgon när mina vänner kommer hit till mitt å vi skall ut, hoppas på att vi är alla fyra då!!! Kommer inte ihåg när vi var det sist :P

Sådär annars då, fick en mini plattång av mutsi (mamma) ♥, handlat mat, varit på iltalenkki och sett två avsnitt av Salatut elämät, heh heh. Ja och så har jag varit i skolan också.

Sen har jag hunnit sakna M så oehört mycket!!! Har även Saknat H idag fy tusan va längesen vi sågs senast!!! 1år sen om inte mera!!! Tur man har vänner men varför bor alla mina närmaste så långt borta???


                                                                 Miss You!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0