"What am I worth now?"

              

Har idag funderat på en sak som rör högstadiet ganska mycket och undrar om fler har tänkt likadant. Jag kommer ihåg att det fanns dom människor som man inte var kompisar med men som man ville vara vän med men bara tanke på att gå och prata med dom var ju helt fel och så pinsamt eller liknande, ni föstår vad jag menar.

Ja otroligt idag e det ju inte alls så utan det är enligt mig mycket enklare att skaffa vänner men visst finns det somliga som man iblan önskar att man kände betydligt bättre än man gör.

Undrar om någon känner likadant vad gäller att lära känna mig??? Rolig fundering såhär en lördagskväll men kom igen för hur många har inte tänkt denna tanke??? :P

Och det mest intressanta är när man inser att en person är helt anorlunda än vad man har förestält sig eller fått höra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0