Torsdag 221211

Godmorgon på er! Jag har frivilligt vaknat kl.5.30 idag och gissa vad jag har gjort??? Jo skrivit färdigt och lämnat in ett skolarbete! Nu är det jullov på riktigt!

Ni kan aldrig gissa vad jag hamnade å göra igår, jag gnäller inte fick ju motion, motion älskare som jag är :P Nä men jag gick iväg till Prisma för att panta flaskor å så skulle jag handla lite saker hem på beställnin. Hade förstås glömt en sak så jag fick springa tillbaka igen så två gånger har jag sprungit runt från ena sidan stan till andra, duktigt Iitu duktigt! :P

Väntar nu att klockan skall bli 8.00 så jag får bege mig till gymmet och träna :D Sen hem å städa det sista å packa klart, för idag åker jag bort men innan jag åker skall jag jobba från 12.00-15.00. Min enda arbetsdag denna vecka. :D

Ha en bra torsdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0