Nyårslöften

Hah hah, känns egentligen rätt så onödigt men iår har jag bestämt mig att en del saker skall ändras i mitt liv är inte riktigt nöjd just nu med en del saker.

1. Jag kommer alltid vara den som ser till att alla har det bra och trivs. Jag är sån, försöker alltid se något bra i alla och ger andra flera chanser än vad dom förtjänar och försvarar dem. Men jag tänker se till att ingen tar dom chanserna för givet!

2. Fortsätta mina planer när det kommer till tränandet, jag tänker inte ge upp!

3. Resa mycket är något jag skall försöka göra.

4. Minska ätandet av sötsaker!

5. Bli en mer självständig och självsäkrare person.

6. Och som jag har varje år försöka resa till Stockholm, har ju aldrig varit där :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0