Jule ljus och jule gran....

Jule ljus och jule gran, njaa snarare Jule stress och irritation just nu!!#!?(/?)/"^

Har hållit på i tre dagar nu med att försöka lämna in ett arbete men det bråkar bara med mig :( Nu ger jag upp har 1000 saker att göra om inte mera, telefonen ringer hela tiden när jag har minst tid att svara, nästa vecka blir hela tiden ändrad med en massa saker som jag skulle ha kunnat klara mig utan! :(

Mina nya strumpbyxor är redan sönder tre hål på bara några timmar!!!??? Rev upp fingret igår så det började blöda men det är bara en småsak!

Tur att det var lugnt på jobbet i alla fall! :P Nä nu får jag börja ta itu med allt om jag skall hinna!

Ha en bra söndag kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0