En arg Iito

Kom just hem från Zumba och det var hur nice som helst.
Kan bara säga att när jag får tag i den personen som har tagit mina träningshandskar ( om nu någon har tagit dom) så blir det inte roligt ifall personen nekar! Svårt att neka för det finns knappast någon som har likadanna här i stan!
Nu är jag ju inte 100% säker på om någon har tagit dem men jag har letat överallt och jag hittar dom inte och jag använde dom senast i fredags, det enda jag kan komma på är att jag har råkat glömma dom och så har någon tagit dom och inte lämnat dom till receptionen, elakt tänkande i sånnafall! Jag är ledsen men jag erkänner att det är mitt fel också när jag inte checkade så jag hade dom med hem.

Alltså på sant hur mycket shit skall behöva hända mig just nu, det här är tredje negativa saken på mindre än två veckor och säkert den tionde på två månader!
Någon jul feelis har jag inte heller, det enda possetiva var att T ringde igår, kändes bra att få prata med honnom! :)

Nu är annars alla julklappar inhandlade :D Så ett bekymmer mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0