Kvällsfundering

Ja idag vetjag inte om jag levt hälsosamt eller inte??? Ätit nyttigt hela dagen men är inte van att äta så här mycket. Dom säger ju att man skall äta 5 mål om dagen men jag klarar inte av det även om jag äter små portioner!
 Jag känner mig som en balong och ändå har jag tränat och varit både på morgonlänk, kvällslänk och tränat!!!! Nä tur att jag får vänja mig med mina vanliga rutiner imorgon men lite ändringar, blir det åtminstone med maten, igen!
Jag har alltid varit noga med vad jag får och inte får äta och nu är det enklare när jag bor ensam. Imorgon efter skolan så blir det att träna igen, måste kanske skaffa nytt gymkort också.


                                        

                                                                           Vår solen går ner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0