Onsdag

Var en sväng till skolan idag angående mina framtida studier.Var verkligen nödvändigt nu vet jag lite mer men få se nu vad jag gör nu nästa år, inte lätt att veta vad man vill bli inte.Tur att gymnasie tiden snart är över å man står där med den vita mössan och tänker "Detta har jag slösat tre år på för att få vad betyg och en mössa som kommer att samla damm i bokhyllan, och nått yrke har jag inte ännu" Typ heh heh ja klart gymnasie tiden har varit nyttig det kan jag lova + jag skulle inte ha hittat tillbaka till gamla vänner igen och inte heller fått nya vänner.♥

Nu är det snart dags att få nya vänner och se sig om i världen.Jag vill verkligen bort, bort från allt just nu 18 år här hemma känns som en evighet.

btw. är otroligt sugen på chocklad vilket jag alltid blir när jag tränar och det har jag gjort idag, heh heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0