Inte på bra humör

Nä jag vet :( Att vara sjuk har tagit all min kraft men får hoppas på bättre tider nu, kunde iallafall äta lite för en stund sen utan att det gjorde allt för ont! :D Men att vara sjuk får en bara att längta mer efter sommaren och vännerna :/ man känner sig inte så social precis när man är hemma ensam och mår dåligt :(
Shopping sugen är jag också men måste vänta.Skall se vilken studentklänning jag väljer så jag vet vilka skor jag jag skall köpa till den :P Vill bara ha en studie plats nu så jag kan börja planera var jag skall bo och hoppas att jag inte blir sjuk när jag flyttar :P

Jag blir sällan sjuk men när jag blir det, så blir jag verkligen sjuk :P

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Jag har feber så det är lite wierd:)

vad görs?

2010-03-30 @ 17:20:33
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0