Fredag

Heij hej! Händer väl inte så mycket ikväll annat än att jag skall till stan (känns lite onödigt) måste ju handla mat till studentskrivningarna.Skulle jätte gärna vilja shoppa men måste som sagt spara mina pengar + det finns typ inget man vill ha, förutom en kort kort sommar jacka men den känns inte aktuel ännu!
Vill till Helsingfors nu nu nu, snälla! Jag är som ett litet barn som vill ha sitt lördagsgodis men det får vänta :P

Lista på student maten jag skall handla typ:

1.Chocklad vet inte om jag skall ha en chocklad & nötblandningspåse från Fazer eller marabo mörkchocklad med apelsin och ingefära eller hallon.

2.Vindruvor ett måste

3.Nån juice typ apelsin eller liknade

 Ja det var typ allt men jag äter ju typ inget mellan 9-1 så då räcker allt detta gott och väl :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0