Det goda humöret fortsätter

Jepp, är verkligen på bra humör även om jag vaknade kl.8.00. för att städa + att jag inte hinner varken träna eller ta en avkopplande promenad, i det soliga vädret som vi har nu.Har med andra ord städat hela morgonen och nu tar jag det bara lungt och väntar på att bästis skall komma.
Jag är verkligen trött men jag har ju inga måste under denna vecka typ.Vill att det snart skall bli påsk.Tycker det är så roligt när påskhäxorna kommer för att få godis, dom är alltid klädda i så söta kläder och man önskar man vore barn igen.
Inte för chockladens skull heh heh men för väntan på att få gå ut med kompisarna på byn och knacka dörr och önska en Glad påsk! :P Tänk inga bekymmer typ nu skall man snart inleda vuxen livet och flytta bort till hösten. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0