Måndag

Ja idag var det ju meningen att jag inte skulle till skolan men nepp rektorn ringde och det var bara att ge sig iväg och fylla i något på ett papper :/
Nåja det jorde inget fick ju klart min modersmåls portfolio på 5 texter och jag är mycket nöjd med min prestation även om jag inte vet vad jag får för vitsord i det!
Har även pluggat på historia prov idag steg upp kl.9.00! Ja jag vet men vad är det för vits att sova bort halva dagen egentligen när man på eftermiddagen kan vara ledig eftersom man har pluggat från morgonen? Smart eller vad?
Nu skall jag vänta en timme ännu och sen skall jag träna idag igen.Har så sjukt överallt men jag har ingen gymnastik mer så jag måste ju träna här hemma också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0