Söndag 20.9

Hej på er!Har knappt varit hemma i två timmar sen jag kom hem från stan :P Vi hade jätte roligt!Jag,Eva,Linn,L och M.Fick två personer ut på dansgolvet och dom dansade, ju hur grymt som helst :)Men alla var inte där :(
men det var ändå mycket folk.Lite bilder från gårdagen kommer nu.



                                

                                        Så här ser stövlarna ut som jag köpte från Click shoes :)

                                
          
                                                                    Halsband från H&M

                                                                       
                                             Ser ut såhär idag                   Såhär så jag ut igårkväll          

Kommentarer
Postat av: Linn

Wow, vilken kool bild med skoa dina :D

Mm, he var skitkul igår kvälld!;)

2009-09-20 @ 20:19:07
URL: http://www.livetenligtlinn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0