Filmdags

Såg på en underbar film nyligen. Jag brukar sällan bli ledsen när jag ser en sorlig film men den jag såg idag fick mig nästan att gråta!!!!!! ;__;
Filmen heter Koizora och är en japansk film och på engelska heter den Skye of Love.Handlar egentligen om allt vad ungdomar kan råka ut för i ett förhållande.



                           

                                 Denna film är grymt bra och jag rekomenderar den varmt!!!!!

     Avundsjuka, kärlek, familjen, drömmar, vänskap, sorg, glädje, skratt, tårar, döden, minnen, mod, mm...


                             

                               Huvudpersonerna heter Mika till vänster  och Hiro till höger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0