Fredag kväll

Vad skall jag göra ikväll då? Hmmmm? Ja skall vara hemma ;_; har inget annat att göra :( Skall i alla fall se på Salkkarit ♥. Skall antagligen ringa Eva och planera inför morgon dagen :D Inga planer än så länge men det lär nog dyka upp några imorgon :)Var ju till stan för att äta sushi♥ med Linn idag.
Jag köpte ett ljus rosa nagellack.


                                              Här är några bilder från idag



                                                                                 

                       En skeptisk Linn, som skall                              Jag som har tråkigt hemma
                     prova sushi,för första gången!!!


                                                             
                                                                  Mina nymålade naglar

                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0