Fredag

Idag har jag konststerat att spikmattan är nog en av dom bästa uppfiningarna någon har kommit på! :D Jag vaknade idag med spännings huvudvärk men efter att ha legat på mattan i 20 minuter påde på rygg och huvud  så var huvudvärken borta och jag var avslappnad :)Fantastiskt ;)
Idag har inte så mycket hänt, fick nya gardiner som är svarta och röda :D Älsklings färgerna just nu + lila då också men inte i inredning :P En kompis var på besök och vi pratade lite.
Igår var jag ju på gym och ja, vad kan man säga? Jag fullkomligt älskar springmattor! :)Värst vad alla bra saker har ordet matta i sina namn???? :P Heh heh, fattas nu bara att hitta den perfekta golv mattan, till mitt rum :D Kan ju inte ha en spikmatta på golvet heller :P :D


Imorgon är det lördag och jag längtar!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0