Sommarlovet börjar

Idag börjar det roliga. Skolavslutning är alltid lika trevligt. Att vara på studentdimission gör att man bara längtar efter att få den där vita mössan och hoppas på att hjärnan inte får kortslutning. Kände ganska många som fick studenten men jag hinner inte gå på alla studentfester,tyvärr :(  Nu sitter jag tillsammans med A och Linn hos Linn. Vi firar för att sommarn har börjat och diskuterar framtids planer, Au pair, militären, livets stora frågor och om  kändisar som hoppat av skolan och blivit rika och deras skilsmässor (typiskt oss tjejer). Nä nu måste ja gå och fortsätta vara social med mina vänner. Man kan ju inte missa framtidens planer typ hmmm förlåt typ eller ja Hej då kanske man säger. Vad vet jag, en nybörjare kan inte veta allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0