Trött,plugga och music

Konichiwa!Jipppiiiiii imorgon är min sista arbetsdag!På lördag fyller jag 18 å då vet ni vad som gäller!;) Jag har gått ner 3kg i sommar BTW!Två kvar!Gud sommarn e snart slut :'(Men den har varit helt ok, men inte min bästa.
Igår var jag ute och åt Sushi inne i stan, tyvär var  jag ensam, men who cares, jag fick ju min efterlängtade sushi!!!!!!!!:D
Idag var jag och handlade med mamma efter stan och medan jag väntade på henne, köpte jag svarta tights och en creise färgad kjol.När mutsi äntligen kom så gick vi för att äta vietnamiesisk mat, gottie, gottie.Nej måste gå nu skall städa mitt rum och plugga och fortsätta höra på Asian kung-Fu generation!Sayonara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0