Jahas nu så

Idag har jag arbetat från 8-12.00. Jätte jobbigt att stiga upp skall jag berätta!Skippa 20min för att handla 18 present åt M.
Hoppas hon blir nöjd :)





Ja tror det eller ej, det är Iito eller Ida, välj själv ;PSkulle behöva beställa tid till frissan för färgning.Igår var jag också till stan, Jeppis dagarna ni vet.Träffade Linn som hjälpte mig välja en topp/klänning vid Coode( hade tänkt köpa den i Vasa men ångrade mig senare)ehemmm beror på hur man vill ha den, lägger in bild senare.Halsbandet på bilden fick jag min bror och hans sambo igår, fyller nämligen 18 om en vecka :D Mamma hade bakat maräng tårta.Imorron blir det Jeppis på kvällen med kaverina :DYehooo. Oj då Eva ringde just måste tydligen till stan nu och inhandla lite greijer. Tja då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0