Lördag wihooooooooo

Äntligen lördag om ni bara viste hur mycket jag har längtat!!!!!!!Och på måndag skall jag baka pepparkakor och julstäda och dra in granris :D Har ännu inte hunnit köpa alla jullappar så måste väl in en sväng till stan innan torsdag :P Jag tror inte jag hinner ha en "DFP" idag men det blir en efter jul en lång en och mer genomtänkt :D


                                                                  
                                                                  Gårdagens outfit

                                                                   Kofta              - Lindex
                                                                   Svart topp      - Only
                                                                   Lila spetstopp  - Only
                                                                   Lacktights       - GinaTricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0