Vill inte

Ja idag är det som om mina böner har blivit besvarade!I skolan blev jag jävligt sugen på sushi och jag skulle antagligen vara tvungen att laga mat själv men näe då pappa hade köpt hem sushi åt mig!Yummie, älskar sushi och asiatisk mat överhuvudtaget.Jag borde plugga nu men orkar inte hatar det VILL INTE men MÅSTE!

                                    
                                                                  Dagens Outfit:  Tröija från Newyorker i Polen
                                                                                              Skärp, Vero Moda
                                                                                              Strumpbyxor, minns inte!
                                                                                              Armband, fick i present

                                                                                                 
                                                                                     Jag borde boka tid, hos frisören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0