Sjukhusbesök

Blev ingen skola idag utan fick snällt stanna hemma tilsl mamma kom till stan och vi åkte till sjukhuset där dom inte blev så mycket klokare än vad jag var.
Har spytt x antal gånger när kramperna i magen varit som värst, usch. :( 
Mediciner har jag fått åtminstone och är sjukskrven i några dagar så ingen skola och träning på några dagar :(
 
Gissa vem som kommer vara uttråkad men å andra sidan vem vill springa mellan olika tränings övningar till wc eller äns när magen krampar? Roligt skulle det ju vara att veta vad felet är! För det gör sjukt ont i magen! :(
 
Fryser gör jag också nu men ingen feber!? Nu är det verkligen synd om lilla Iitu! :'(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter lite som mig detdär, underlig magsjuka kan jag säga, har aldrig haft så ont i magen som nu, magen krampar tills jag spyr och kallsvettas. det konstiga är att det började med kramper i ryggen. inget illamående där emellan men så fort jag fått mat i mig börjar det krampa pånytt.
Hoppas du mår bättre nu :)

Svar: Tack, jo mår nog mycket bättre men funderar noännu på va he var ja had :/
Iitu

2013-03-07 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0