Tisdagens träning

 Ja  länge sen ett träningsinlägg har kommit upp här så tyckte det var dax liksom :P
Skulle egentligen behöva gå och sova nu för jag har varit vaken sen 7 idag! Skall upp samma tid imorgon också! Har det ännu mera fullt upp än vanligt just nu!
Aldrig hemma annat än när jag kommer hem för att byta kläder innan jag åker  iväg till nästa aktivitet och när jag sover förstås!
 
 Idag blev det gymträning och  benen, baken och ryggen fick jobba, jobbigt men sååååååååå härligt!!! Hoppas bara jag har träningsvärk imorgon, vill ha! Vill ju faktiskt känna av att jag har gjort något!
 
Nej nu är hela jag så trött så jag skall gå och sova för imorgon blir det en lika händelserik dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0