Rain on sunday

Jag känner att jag borde börja ta itu med den här bloggen igen och faktiskt börja uppdatera istället för att klaga på att jag aldrig uppdaterar och inte bara säga att jag borde utan faktiskt ta tag i saken!
 
Så en update om mitt liv just nu. Ja idag är det en regnig söndag och jag har jobbat precis som jag gör varje lördag och söndag!
Tisdag-fredag är det praktik som gäller, jag trivs som fisken i vattnet och tycker det är roligt att gå dit!
 
Måndagarna är jag ledig och då försöker jag att inte planera något förutom tid för gymmet.
 
När det kommer till tränadet och träningsschemat så är måndag, tisdag och fredag gymträning, medans onsdag och torsdag kör jag två pass båda dagarna. På lördagar har jag vilodag och söndagar blir det långlänk eller backlöpning.
Träffar inte så mycket vänner just nu men sen när jag har semester så då skall jag bli mera social.
När det kommer till kvällarna under helgerna nuförtiden så är det i soffan jag slöar och kollar film och bara är ifred   och kopplar av.
Nu inkomande helgs fredag så är det Kalajoki som gäller, med 2 av dom där bästa! :D
 
Så nu vet ni lämnar inte så mycket tid till bloggen!
 
Ha en fortsatt trevlig söndag!
 
                                
                                              
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0