Längtar

Jag hinner inte med så mycket just nu annat än: Praktik, arbete, träna, sova och äta ungefär.
 
Längtar tills denna helg är över och att det vore måndag! Min lediga dag på ungefär en och en halv vecka!!!
Längtar även till min semester! Längtar även till den första Juni! ;)
Längtar även till midsommar, kommer bli så roligt :D
Längtar till att få åka till Lappeenranta och Parikkala ♥
Längtar till Helsingfors. Önskar att Julen vore över och jag visste var jag befinner mig efter att jag blivit färdig utexaminerad frisör!
 
Just nu är det bara stress, massor av stress över allt jag skall hinna detta halv år och denna sommar!
 
Nu snart å sova efter denna kvälls kvällsskifte och så är det bara att åka tillbaka till jobbet imorgon bitti!
Jag är i behov av semester!
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0