En liten tågresa

Idag har jag varit hela dagen i Tampere med Maria och roligt har vi haft det.
Åkt buss till Ikea  och sen sprungit runt i affärerna inne i Tampere centrum och jag måste säga att jag var lite besviken eftersom jag hittade bara ett klädesplagg en basic topp!? (Köpte nog andra saker också)
Spelade ingen roll vad jag provade alla kläder var för stora eller så fanns inte rätt storlek och stora fötter som jag har så fanns ju inte rätt skostorlek heller! :'(
 
Hittade en sån fin soffa som riktigt var en Iitu soffa! Tyvärr skulle den inte passa in i min inredning men fin var den och lavendellila!
                      
Har fått semester från praktiken men jobbar ännu på helgerna vid mitt riktiga arbete men snart får jag semester därifrån! :D Just nu är allt toppen! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0