Sad but true

Idag fick jag ett ganska sorligt men väntat besked nämligen att min Faffa hade dött ;_; Jag blev såklart ledsen och som vanligt när något sånt här händer i mitt liv så går jag ut för att rensa tankarna så det gjorde jag och jag sprang, sprang och sprang så hårt jag bara kunde tills lungorna inte orkade mera och så gick jag den sista biten hem igen. Så kändes det lite bättre efteråt för ovsett om han inte är här så finns han i liv i våra berättelser så länge vi i familjen lever och berättar historierna vidare.
 
Gone but not forgotten ♥ Vila i frid Faffa

Kommentarer
Postat av: Simone

Beklagar sorgen!! :( Kram

Svar: Tack!
Iitu

2013-01-08 @ 21:19:17
URL: http://schmojjne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0