Fredagens och lördagens träning

Fredag: körde hemma pass på morgonen så armarna fick jobba men även mage, baken och ben.
             På kvällen blev det Bodycombat ♥ och sen avslutades den dagens träning med ett stretch pass.
             Wohooo, helgen kunde börja! :D
 
Lördag: Har varit i jobbet hela dagen så efter jobbet tog jag mig i kragen och sparng en kvälls lenkki på 10km
              gissa om jag var full av energi, som en kalv som släpps ut på grönbete efter att ha varit inne hela
              vintern :P
              Sen så började jag med att prova Jillian Michaels 30 day shred igår och fortsatte med level 2
              idag. Tänkte att jag om någon måste ju testa det och se vilket resultat jag får.
              Sen så har jag även följt ett annat program av mina idoler och förebilder när det kommer till  träning.
              Ni skall nog få ett inlägg om vem det är ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0