Förändringar

Oj vad härligt med en extra ledig dag idag! Fick igår det härliga meddelandet om att skolan börjar först imorgon tisdag! :)
Så idag har jag varit på kaffe med Johanna och gått runt på stan för att shoppa lite men resultatet är inga kläder inhandlade!? Helt ärligt shoppade jag inget!
 
Nåja fick även ett telefonsamtal med ett besked som jag inte ville ha men som jag är tvungen att börja med så fort jag har ätit upp de burkar jag har i kylskåpet!
 
Det kommer bli en förändring i min matkost men inte  pga. tränandet utan för mitt välmåendes skull!
 
Jag får inte äta bröd,(gluten rik kost antar jag), pasta,sött, yougurt, skyr, glass, mjölk, (det är ännu oklart) eller kvarg och hur tusan skall jag klara av att inte äta kvarg!? Det är ju det bästa jag vet! ;(
 
Men vad gör man inte för att man skall må bra, gröt får jag äta eller jag kommer göra det för att se om jag senare behöver prova att sluta äta det!
 
Blir ganska stor omändring i kosten nu men inget som är omöjligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0