Måndag kväll

Börjar äntligen känna att huvudvärken försvinner. Denna dag blev inte som planerat, suck. Ville ju så gärna vara kvar i skolan och jag kämpade men till sist tog migränen över och jag klarade inte av att vara i skolan, suck. Fick bara inse att det är dags att gå hem och vila.

Så sovit har jag gjort och satt en stund ute på balkongen för att få frisk luft. Börjar verkligen bli trött på att ha migrän såhär ofta och om jag ändå en dag skulle få ha vanlig huvudvärk istället.
Vet att jag inte har tränat så aktivt på sistone men jag måste någon gång kunna lämna bort tränandet också.

Nåja nu skall jag äta och sen bara vila och ta det lugn! Så tyvärr får ni nu vänta med att sevad jag shoppade i helgen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0