En fin dag

I brist på rubriker eller bara ett tråkigt inlägg igen, hmmmmm :/ Ja i skolan var det lika roligt som vanligt ;) Så det är en orsak till att det är en fin dag :D

Det är vackert väder ute, det gör ju att hela dagen är räddad :P 

Efter skolan blev det gymmet, blev mag-,ben-, och armmuskler som jag tränade idag, imorgon blir det BC ♥ onsdag jobbar jag på kvällen så tror inte det blir något gym då, får bli en kort lenkki eller promenad. 
På torsdag måste jag få in både gym och något annat träningspass eftersom jag missar BC på fredag :(

Men det gör inget för jag åker iväg till Jyväskylä på fredag och får vara med två fin fina kaverina :D Nu äntligen åker vi :D

Nu en "suprise" kaffe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0