Så typiskt

Tro det eller ej men jag vaknade just, fick åka hem tidigare från skolan idag för jag började må så dåligt! Suck, så mycket blev det med att önska sig en bra dag och faktiskt hoppas på att dagen skulle för en gångs skull bli som jag vill! :(
Föstår inte vad det här är nu när jag nästan hela tiden blir sjuk eller får migrän. Det brukar ju vara jag som aldrig blir sjuk medans andra alltid blir sjuka!
Migrän attackerna hade jag trott och hoppats på att dom hade försvunnit helt ett tag men så började dom igen, tur att jag inte fick det också idag det skulle bara ha varit så typiskt!

Nåjaa blir väl att dricka en massa saft och varma drycker och se nån film och hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Det värsta är ändå att jag missar Bodycombaten ikväll :'( övrig träning också för den delen!

Kommentarer
Postat av: Simone

Äschdå, låter inte alls kul! Krya på dej!! Kram

2012-03-13 @ 21:10:21
URL: http://schmojjne.blogspot.com
Postat av: Ida

Tack, skall försöka! Kram till dig med :D

2012-03-13 @ 23:23:05
URL: http://idafunderar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0