Onsdag 060612

Hej på er!

Idag är det min första riktiga dag på semester och jag hade tänkt sova länge men det kunde jag ju drömma om så länge jag sov!
Blev väckt en 10 tiden ungefär då min cyckel blev hämtad för lite service. Nåja jag fick inte tag i sömnen nå mera så jag for iväg till gymmet.
Efter att ha tränat så har jag fyra missade samtal, snacka om att vara populär idag då????

 Nåja mamma var i stan så det passade ju bra att fara ut och äta. Efter det blev det att gå runt på stan och sen blev det kaffe.

Resten av dagens planer är:

Träffa en kaveri under dagen, Bodycombat ♥ Packa väskan klart så långt det går till imorgon :D


Ha en bra onsdag kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0