Helgen

Ja som sagt min midsommar började i torsdags redan med en glass med P och J sen efter det så for vi till Netti och var där ute vid terassen hela kvällen. Hade en jätte rolig kväll och efter det for jag hem och sova typ.
 
Fredag vaknade jag tidigt och packade klart, Simone hämtade mig och vi körde till Kalajoki. Hittade en perfect plats att tälta på. :D
Var inne på festival området och jag fick se Fintelligens och Lord Est :D Bra musik och trevliga människor :D Träffade även på en del bekanta och jag har ingen aning om vad klockan var när jag somnade. :D
 
Lördagen var mycket mycket rolig för tänk er musiken från en av era favorit artister och ni sitter på stranden med solen som värmer och trevligt sällskap. Dock blev det hemfärdredan den kvällen och jag sov 12 timmar den natten ungefär :P
 
Denna låt fick mig på bra humör igår kväll :D
 
       
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0