Slutar aldrig att bli förvånad över mig själv

En härlig fredag kväll har jag haft med fredagsmys med min Prins och min Prinsessan ♥ Har pratat med mamma och skämtat med pappa. Sen när alla fyra for hem så såg jag Salkkarit och en film.

Alltså man slutar ju växa vid femton års ålder eller hur??? Rätta mig om jag har fel! Ja jag trodde min längd var 165-166 för det var den förra sommaren men idag var jag och kollade min längd och hah hah, jag har växt!!!??? Nu är min längd 168,2!!!???
Intressant information det här men jag blev glad skall bli intressant att se om jag slutar växa nu bara för att jag skrivit detta.
Min vikt kan jag inte klaga på har hållit den samma nu i några år men några kilon skall bort ännu så är jag nöjd men jag har tålamod och jag har motivationen, så nästa vecka drar vi igång igen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0